Monday, May 14, 2012

Scrapbooking i Bangalore!

Hittade jag förstås också, scrapbooking grupp alltså. Joan som jag redan träffat ett par gånger är en duktig scrapbookare och bjöd in till en dag med scrapbooking. Jag skulle ta med mig mina copics (pennor) och visa hur man färglägger med dem och min Big shot (som klipper). Den gick sönder efter ett tag för de blev som tokiga på att klippa, haha. Men den är lätt att laga! Jag blev sugen att göra små böcker igen så korten får läggas på is till jul, tror jag. Vi skall ju göra saker för att sälja till julbasaren så då är ju kort bra. Joan bodde i ett fantastiskt hus men de var intresserade att flytta till E. där vi bor, Joan är jättetrevlig (från Boston) så det tyckte jag var en bra ide!!


Poonam, Joan, Elaine och Bela, Poonam
 pratade hur bra svenska som helst efter att ha bott 3 år i Sverige.

Chris, Elaine, Utte ochJoan.
Den här layouten slängde jag ihop, det blev mest prat och idéväxling, vilket var jättetrevligt!



1 comment:

  1. Åh vad duktig du är på att scrappa! Jättefint kort!! Jag försöker ibland jag med och har köpt massor med papper, stämplar, band och annat här men har faktiskt inte gjort så mycket av det. Här finns ju också så fina färdiga saker att köpa men hemma tror jag de kommer till användning.
    Kram Åsa

    ReplyDelete