Thursday, April 5, 2012

Coffee morning på Leela Palace

Leela palace entree


En underbar oas mitt i city, men faktiskt bara ca 15 min från vårt hus! Jag blev ju medlem i Overseas Women Club, OWC, redan efter vi var här på previsit i augusti. Då var jag med på en coffee morning men nu gick jag dit som boende i Bangalore, vilket var jättetrevligt. Inte så mycket folk idag (OWC har ca 1000 medlemmar) för det är tydligen skollov och många borta. Men jag fick chansen att träffa bla en italienska/tyska och en engelska som bor i vårt område. Jag började dock med en latte på Lavazza på hotellet, måste ju ha en riktig kopp om dagen, haha!


Lavazza kafeet i gallerian

På detta makalöst vackra hotell finns även en galleria med mycket bra shopping, bla Anokhi.  Organisk bomull används i kläder och heminredning med underbara tryck och design. Jag har längtat att få handla här ända sen augusti. Nu hittade jag fina sänglinnen och täcken.


Anohki

No comments:

Post a Comment